La Cridra



Yaszmina Guarinos i Sanchez
Fallera Major de Sueca 2009









LA CRIDA 15/02/09

Com a Fallera Major de Sueca vaig a resumir-vos en unes linees com vaig viure el acte del diumenge, La Crida.


Va ser un dia molt especial per a tots els fallers i falleres de Sueca, Mareny i Perelló. Però per a mi especialment també va ser un dia molt important, ja que era el dia en el que em dirigia a tots vosaltres amics fallers. Encara que el oratge no estava de la nostra part i estava un poc núvol, això no va impedir que totes les Falleres Majors, Falleres Majors Infantils, Presidents Infantils i Presidents, es vestiren per a estar al meu costat i celebrar aquest acte ten important.


Quant vaig pujar al balcó i vaig vore com estava de ple l’Ajuntament em vaig aborronar, haguera donat el que fora per a que tots ho haguereu vist. Es veia una estampa preciosa, es veia la germanor i el companyerisme que regnava entre les 16 comissions falleres.
Quant comencí el discurs no me ixia ni la veu, intentava no mirar cap avall per que sabia que m’emocionaria i me posaria a plorar, però finalment vaig acabar el discurs i vaig donar per començades les falles del 2009.


Açó ja va de bo, fallers i falleres comencen les falles 2009, espere que gaudiu i disfruteu. Ha segut una experiencia que no olvidaré mai.
Seguiria contant-vos més però el discurs es faria massa llarg i començaríeu a aburrir-se.

Ens veiem portalers. VIXCA LES FALLES!!!!!!!!!!!!!!!!!


INSIGNIA D'OR AMB FULLES DE LLORER I BRILLANTS


Aquest any, dos dels nostres companys tambe han rebut de mans de la nostra Fallera Major de Sueca, l'Insignia d'or amb Fulles de Llorer i Brillants, maxim guardo que otorga la Junta Central Fallera de Valencia.


Desde aci, el blog de la Falla el Portal, i en nom de tota la comissio volem donarlos l'enhorabona a:


En Frances Xavier Pedralva i Ortells


En Francesc Lopez i Benadero





Comentaris

Amic fep ha dit…
Moltissimes gracies Yasmina per l'articul que ens has enviat. Ple d'emocio i de sentiment, poc mes o menys ens fem una idea del que es estar ahi dalt. Enhorabona!!!!

A les dos figures mundials que tenen l'insignia d'or amb fulles i brillants, enhorabona!!!!
unrodabars ha dit…
Enhorabona Yasmina...

Ens plena d'orgull i satisfacció(collo pareixc el Rei) que la fallera major de Sueca siga de la nostra comissió i a més "fallera de tot l'any".

Mare que dos han arreplegat el bunyol d'or amb brillants,que dos....

La veritat espere algun dia poder vorem en la seua situació,no per la condecoració,sino perque això significara que he participat i trevalllat per la nostra comissió, tant com ells dos,ens podran caure millor o pitjor(a mi em cauen be els dos,que conste)però mai podrem negar que son "portalers a muerte",ENHORABONA!!!!
Anònim ha dit…
Enhorabona Yasmina! es un plaer tindre una fallera de la nostra comissio represantant el poble, espere q teu pases de P.M. durant el teu regnat i q segur mos deixaras en molt bon lloc.
I tambe donar l'enhorabona als 2 cracks q els han donat el bunyolet q jo crec q ja el tenen mes q guanyat i q al igual q un rodabars espere tambe arribar a eixe moment tan especial.
Heu vist kina falla tenim, som uns craks.
Anònim ha dit…
Olé!! hi ha que vore quant val Yasmina!! li pega a tot! igual ix al teatre, com als playbacks, sempre a punt per al que faja falta!si hi ha que ajudar a preparar qualsevol cosa ahi està ella. I damunt és fallera major del nostre poble! Un beset guapa, m'agradat molt llegir les teues paraules.
Ah! i també enhorabona a Paco i a Dacsa!! s'ho mereixen.

Ens vegem per la falla!!
finita ha dit…
YO TAMBE VULLC DONARLI LA ENHORA BONA A YASMINA, PERQUE SE QUE SER FALLERA MACHOR DE SUECA ES MOLT BONICO , ADEMES YO ESTIC VIVIN LA EMOSIO DE YASMINA MOLT DE PROPET PUES ESTIC SEMPRE EN ELLA , ESTE AÑN HE TINGUT EL HONOR DE QUE ELLA ME DONARA EL BUÑOL DE OR Y ME VA FER SENTIR MOLTA EMOSIO , TAMBE COM ESTEU DIGUET ESTE AÑN TAME LI FICA EL BUÑOL DE BRILLANT Y FULLES DE LLORER , A PACO Y JAVI , QUE MES HONOR QUE SIGA DE LES MAS DE LA NOSTRA FALLARA ,MILLOR QUE MILLOR .UN BES MOLT GRAN A TOCHS Y A TU YASMINA QUE LO QUE MOSQUEDA EUPASEM TAMBE COMFORME ESTEM PASANTO,UN BESET MOLT FORT FINITA.

Entrades populars d'aquest blog

Felicitació amb retard....

Molt al meu pesar....

Escrit d'agraïment de la nostra Fallera Major.