Per la senda de les flors.....

....ja ve l'estiu......,que collons que ja estem inmersos en ell.
Les cervessetes a la platja, anar a voramar,passar calor,agafar vacances(alguns),viatjets,EL NOMENAMENT,passar calor,treballar,més treballar(alguns també entre els que estic jo)

Quan pense en l'estiu i les falles em ve al cap la cançó "el fallero",ja sabeu per esta estrofa que vos he ficat com a titul i curiosament hui m'ha pegat per buscar per la xarxa la lletra completa,per als que no la coneixiem.

La veritat es que quan la lliges dius:"clar si me la se tota" pero no se si havera sabut escriure-la sense copiar en un full.
A mi personalment es una cançò que m'emociona i com que hui ha sigut un dia d'eixos que m'ha vengut al cap aci vos la deixe.


Despertant els nostres cors,
Valencia riu.
Per la senda de les flors,
ja ve l'estiu.
Creua el carrer la xicalla
replegant els trastos pa la falla;
i manté la tradició
d'esta cançó...
¿Hi ha una estoreta velleta
per a la falla de Sant Josep,
del tio Pep...?
I van juntant
lo que els veins els van donant
per a buidar el porxe.
¿Hi ha una estoreta velleta
per a la falla de Sant Josep?,
I amb una estella del muntó
se du el compas de esta cançó.
En les cares de la gent
tot es content.
Xiqueta meua
que del carrer eres l'ama
per culpa teua
tinc el cor encés en flama.
No te separes
del caliu del meu voler,
reineta fallera,
que si tu em deixes
un ninot tindré que ser,
¿Hi ha una estoreta velleta
per a la falla de Sant Josep?,
per a la falla del teu carrer.

Bo portalers,disfruteu de l'estiu que total dura dos messos i aneu preparant-se que la setmana que ve ens tenim que vore les cares....

Comentaris

Anònim ha dit…
No sóc de la vostra falla però m'ha agradat este escrit perquè jo pense que no hi ha cançò més representativa del món faller que esta, que precisament es diu "El fallero" i per això crec que les nostres presentacions deurien finalitzar en esta cançò i no en l'himne que venim gastant hasta ara i que, si el repassem, vorem que en cap moment nomena les falles per a res.
unrodabars ha dit…
fallera de la Xuquer,estic completament d'acord amb tu,no hi ha cap altra cançó més al.lusiva al mon de les falles que esta.

Entrades populars d'aquest blog

Felicitació amb retard....

Molt al meu pesar....

Escrit d'agraïment de la nostra Fallera Major.