FELICITATS XIMET!!!!

Bon dia amics....



Hui és un dia d'eixos en els que t'alces radiant amb el somriure en la cara,hui és un dia especial dels que esperes amb ansia.

Hui es l'aniversari de XIMO VERNIA II ,osease el meu nano,l'alegria de la casa ,el terratrèmol que porta de cap a la meua dona i que quan aplegue a casa després de tot el dia cara sol ,em camvia el cansament per alegria.

Tindrieu que vore com li xuta al baló,este va per a crack,correrà la banda esquerre i si no al tiempo,je,je.




Bo XIMET felicitats en el teu segon aniversari de part del papa,la mama,la teta i la "family" en general,que passes un gran dia i que el papa ho puga vore sense que se li nuble massa la vista.
Vos he dit que preferix al papa que a la mama??? I jo que volia altra xiqueta.

Ens veiem portalers!!!!!!

P.D: Per lo vist al nomenament no va anar ningú,ja que no s'animen a fer un escritet,va tireu-se al rotllo algú que no siguen els de sempre.

Comentaris

Anònim ha dit…
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit…
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
San-vala ha dit…
Moltes felicitats per a Ximet o Ximo Vernia II, amb el segon nom pareix que siga un jugador de pilota, jejejejeje...

Jo el conec de moments quant he estat amb el seu pare i amb ell i put verificar que li el pare, ni la mare, ni la germaneta s'aburreixen amb ell. Segur que serà un gran faller i millor persona vinguent dels pares que té...

A disfrutar Ximo del teu xiquet en un dia tan especial...

Entrades populars d'aquest blog

Felicitació amb retard....

Molt al meu pesar....

Escrit d'agraïment de la nostra Fallera Major.