Nomenament Fallers Majors i Presidents *

Bon dia a tots

Primer que res voldria deixar per escrit que jo no soc la persona mes objectiva per a fer una crònica del que va ser el nomenament de la fallera major, fallera major infantil i president infantil. Com be sabeu tots, i si no vos ho dic ara, soc el germà major de Maria, Fallera Major de la falla del Portal 2009, i soc totalment subjectiu. Com que ningú ha fet la crònica del acte, pense que per una qüestió de educació, tant de cara a la fallera major, fallera major infantil i president infantil, com a les seues famílies, algú ho te que escriure. Així que, anem allà

El passat divendres 11 de juliol, a les 22:00h, quedarem al cau per a nomenar a Maria com a fallera major, Andrea com a fallera major infantil i a Williams com a president infantil, de les properes falles 2009. Segons acord de les famílies varem fer dolcet i cava. Començarem l’acte amb una miqueta de retard, amb molta calor i amb moltissimes ganes de festa, almenys per part del que escriu la nota i dels seus germans i familiars. La veritat es que fer la festa un divendres, crec que va ser la primera vegada, ens deixava una sensació de poca presencia de fallers i de ser una miqueta light. Res mes lluny de la realitat. Varen preparar llocs per a 200 persones i, a corre cuita varem tindre que dispondre de mes llocs ja que hi havia gent dreta. Açò va fer que retardarem una miqueta l’acte.

Començarem amb el requeriment de la Fallera major i fallera major infantil, Paula i Sílvia, acompanyats per els president, Paco i Toni. A continuació el secretari va llegir l’acta i va demanar la presencia dels pares del President Infantil, de la Fallera Major infantil i de la fallera Major, per rigorós ordre de nomenament. Com es clar, totes les famílies, es comprometeren al nomenament. Els pares dedicaren unes paraules de agraïment a tots, i començarem la festa.

Dolcet i cava, i brindis, i altre pastisset, i altra copa de cava. I així anàvem entrant en matèria. Per cert molta calor, molta, molta calor

I anem a la discomovil. Juanjo López, de Sollana, ens amenitzà la festa.

Barra lliure, inicialment amb cambrers, els familiar passarem darrere la barra, amb la afició que tenim a estar davant. Els faller del portal, com sempre, varen respondre com uns autèntics campions, varen ballar, riure i beure, almenys fins la 1 que jo me’n vaig anar. Es va inaugurar la terrassa d’estiu del Portal, la gent preferia eixir fora a quedar-se dins del cau. Començaren a banyar-se. Supose que algú la pintà mes alta que altres, altres se’n anaren mes banyat, però crec que tots s’ho passaren be. Això ja ho teniu que dir vosaltres. Així que, molt be.

Crec que per acabar en nom de la meua família, i de les famílies de la fallera major infantil i del president infantil, agrair la presencia de tots i cadacú dels fallers, amics i familiars que vareu vindre.

Adeu

Nota: Teniu raó, sempre escrivim els mateixos

* Article de Josep Blai

NOTA 2: En primer lloc, en nom meu demanar disculpes a les Falleres Majors per no haver fet el article parlant del acte del Nomenament, pero, aquesta setmana es complica per a mi en temes de feina. M'agradaria recordar-vos que el blog es una cosa de tots, per a tots i per a que tots puguen participar, i com diu Blai, sempre escrivim els mateixos. Aço ens fa que ens plantejem algunes cosetes, al menys per la meua part, que despres de parlar-les anirem comunicant. Ho senc i Gracies Blai.

Comentaris

unrodabars ha dit…
Bon dia....

Quan vaig ficar ahir,lo del tema del nomenament....no se perque però imaginava que el nostre amic Blai arreplegaria el guant,res més lluny de la meua intenció,intentava tocar la fibra d'alguns fallers que de segur ens segueixen dia darrere dia....

P.D:Aci no ens menjem a ningú,ni jo al menys vaig a pensar que qualsevol escrit no valga la pena,se que es mala epoca per a motivar a la gent però..... a vore si algú algun dia ens sorpren,que no siguem els de sempre.
unrodabars ha dit…
Per cert enhorabona a les Falleres Majors i al nostre president infantil...
Anònim ha dit…
Bon dia a tots
Els que tenim els dits facils de seguida ens calfem, com als westers del oest. jejeje
Be gracies a volaltres , fep i unrodabars , que dia a dia manteniu el blog.
Respecte a la festa jo ho vaig passar be.
Jose B.
Amic fep ha dit…
Bon dia, tinc un hueco...

El Nomenament molt be, moltes ganes de festa de la gent, sobre tot els jovens. Acabaren tots els xiquets xorrant d'aigua, pero, el temps ho permitia.

Vaig tindre el plaer de pasar tota l'estona que vaig estar al Cau ballant en la millor ballaora de la Falla... ja voreu, ja... jejejejeje

Enhorabona a les families de les Falleres Majors i President per la vetlada que ens feren pasar, enhorabona a les Falleres Majors i Presidents.

Respecte al blog, me vaig a guardar el meu comentari, perque ara tinc la mosca darrere l'orella i posiblement no es el millor moment per opinar...

Gracies Blai per la teua col.laboracio i per estar ahi, cosa que no puc dir de tots vosaltres, pero... es el que hi ha.
Jonatan ha dit…
Ie Fep no t'enfades, que es estiu i estan tots de vacances, tranquil que quan passa voras altra vega a gent que s'involucra. Anim i a passar-ho be.
Anònim ha dit…
Hola a tots!, soc Paula.
Es la primera vegada que escric al blog, que convoi!!

M'he decidit a escriure ja que soc una de les poques persones que tancarem el casal i vuic contarvos un poc d'eixa nit tan especial que vivirem els més arrimats a Maria.
Vaig fer el que estava en les meues mans per fer que eixa nit fora com la futura fallera major volia. Álvaro va comprar una traca que va tirar el millor coeter de la falla, ja que va sonar en el moment just!!
Ballarem, ballarem i ballarem i beguerem un poc per a refrescar-nos perqué feia molta calor, jajaja!
Enorabona Maria i gracies per somriure tant aquella nit.

Bé xics espere aquest any escriure alguna vegada que altra i que disfruteu de les falles tant com pense disfrutar jo!
Amic fep ha dit…
Clar Paula i el dissabte morta...
unrodabars ha dit…
Bueno,bueno eixa juventut de la falla que es deixe vore més per el blog....

Gracies pel teu comentari Paula,esperem vore't més per ací!!!!
Anònim ha dit…
Bueno, bueno. Menuda festa teníeu montada. Jo que com a bon veí volia denunciar-vos per escandalosos vaig acabar ballant al ritme que marcava Juanjo. Això sí, calor moltíssima i els remeis casolans per a rebaixar-la deixaren el cau mig inundat, ja ja ja.

Per cert fep, si t'interessa tinc per ací un matamosques que va de PM.
Anònim ha dit…
Hola! Som Ignasi, Teresa, Paula i Núria i volem felicitar a Maria, Andrea y Willy per els seus nomenaments. Al mateix temps donem l'enhorabona als seus pares (cosa que ja férem "in situ"), i desitjar-los que tinguen un bon any faller i que el disfruten molt (més que nosaltres, que ja és dir eh!).
P.D.: Maria, per favor, no et presentes a rés més, o ens quedarem sense filla (Paco ja li ha fet una còpia de les claus del casal). Teresa.
Anònim ha dit…
soc pio.yo tanbe vuic donar l'enorabona a les families de les falleres majors y president infantil.
Anònim ha dit…
ALGUN PROBLEMA EN POSAR FOTOS DE LES FALLERES MAXORS??????
AIXI TOTS SABRIEM KI SON.

DE TOTES MANERES ENHORABONA ALES 2
Amic fep ha dit…
Sr. Anonim, en cas de que aplegen a les meues mans algunes fotos, no hi ha cap problema en ficar-les, pero si no en tenim...
Anònim ha dit…
Q RARO NO TINDRE FOTOS, SI EN IXA FALLA SEMPRE HI HA ALGUNA CAMARA X AHI.
BUENO, Q JA NO TENIU AL REPORTER Nº1.
JO TAMBE VULLC VORE FOTOS
unrodabars ha dit…
Als que tingau fotos de les falleres majors,si ens feu el favor d'enviar les les penjarem encantats....

Jo com que en els ultims actes he fet un poc de reporter gràfic i no vaig estar al nomenament.....

Entrades populars d'aquest blog

Felicitació amb retard....

Molt al meu pesar....

Escrit d'agraïment de la nostra Fallera Major.