Adéu amics


Aquest és el primer article que vaig a escriure per a aquest blog. I el motiu per el qual ho faig no es molt alegre... o si, algú hi haurà que s'alegrarà. Ahir va ser un dia en el qual vaig intentar retrasar l'anada al cau, però com havia de passar per ahí em vaig decidir i encara vaig arribar abans que la majoria de gent a la reunió.

Les primeres persones a qui vaig donar la noticia no s'ho acabaven de creure i els ho vaig haver de repetir nombroses vegades. I no és per a menys. Ser més de 20 anys faller és diu molt de presa, però tardes en arribar. Em van convidar a reflexionar, però aquesta reflexió ja la portava jo feta de casa. A mesura que va anar arribant la gent vaig anar donat la noticia de primera ma a aquells que tinc més confiança i sabia que no els anava a agradar. No vaig poder parlar amb tota la gent que m'haguera agradat, però al final vaig tindre que eixir mig corrents i amb un nus a la gola. Penseu que en tants anys en una falla arribes a conèixer fins i tot a la rateta que s'amaga baix de l'escenari. I clar, acomiadar-se de tanta gent a la que aprecies acabà convertint-se en una tasca complicada.

Aquesta decisió no es mala, però si molt trista. Aquelles persones que pensen que les falles duren 3 dies no m'entendran. Les que pensen que la falla és un simple escut tampoc. Però aquells que son com jo i pensen que el cau està obert totes les setmanes de l'any i setmana darrere setmana el moviment faller tira endavant, si ho faran. Com totes les decisions difícils en la vida va a costar un poc de digerir, però penseu que no ho faig solament per el meu benestar. Aquells que em conegueu sabeu perfectament els motius de la meua eixida i molts els enteneu. Els que no em conegueu lo suficient no tardareu en saber-ho, perquè esteu en una falla i a poc que pregunteu segur que trobeu algú que vos ho pot explicar. Però a tots vos dic que és la millor decisió que podia prendre. Arriba un moment en la vida que ja no solament has de vetllar per tu.

Solament em queda dir-vos que el que ha sigut meu durant més 20 anys ho seguirà sent dins del meu cor. Els records, la gent, els bons i mals moments formen part d'una història que he disfrutat molt formant part d'ella. Ara si, ha arribat el moment de dir-vos...

ADÉU AMICS

Comentaris

Carlos Miragall ha dit…
Bé, veig que soc el primer faller que no és del Portal que s'assabenta d'acò, almenys via web.

Pau, imagine que en vint anys de faller has viscut moltes coses, com bé contes i que les teues raons tindràs. Cadasú en la vida té unes prioritats i decideix (sempre que pot) quan s'acaben els cicles.

Espere (i supose que no seré l'únic) que no siga un punt i final.

Un abraç crack!
Jonatan ha dit…
Be Pau he sabut de la teua noticia, o millor dit de la mala noticia. Puc dir que jo no me'n alegre, tot el contrari pense que es una mala decissió, ja que tu sempre has sigut un faller involucrat en la falla i em queda costancia després de molts anys de ser amics i fallers junts que ha sigut així. M'entristeix la teua eixida, i a mes, si es per el que m'han contat mes encara. Sols puc dir que si creus que es el mes convenient, endavant, però ja saps que al Portal sempre tindras uns amics i seràs ben rebut.
Anònim ha dit…
Pau jo la meua opinió te la vaig dir ahir i teu repeteixc ací, jo soc dels que no s'alegra de que te'n vajes i supose que ho hauras sospesat molt per a pendre esta desició.
Jo puc entendreu i espere que no t'hajes equivocat en la teua desició i espere que te vaja igual de be que en els 20 anys que has sigut faller d'aquesta falla.
Jo et conec de fa molts anys i sempre t'he considerat com un amic i hem passat molts moments junts, de bons i de roins, aleshores per a mi se'n va un amic.
Espere que no siga un adeu total sino un fins ara, que ja saps on esta el cau i sempre el tindras obert.
En quant a mi encara que ens haviem distanciat un poc ja saps on trovar-me si necesites alguna cosa.
Pe al que vullgues, un amic.
Carla ha dit…
Colliiii, Pau no em digueres q no te'n aniries??Ahir no vaig poder anar a la reunió i va i tot justet el despedixes el dia q jo no vaig...Supose q açò duràs temps pensant-ho, jo no compartixc la teua desició però...si tu ho has decidit tindràs motius de pes.
Jo ho senc molt.
Saps que sempre tindràs una amiga en la falla.
Anònim ha dit…
Be, Pau comprec la teua eixida de la falla, la vida dóna moltes voltes i saps que ací sempre tindrás les portes obertes, són molts anys de conéixer-mos i con tu dius el que és faller de tot lány ho entén.
adeu y sort
Anònim ha dit…
Gràcies per el vostre enteniment. I tal com diu el bola no crec que siga un punt i final, més be és un punt i a part. De tota manera ens seguirem veient, perquè tinc literalment el vostre cau enfront de casa.
Anònim ha dit…
soc pio.ami em sap molt greu que pau es borre de faller.apart que'l considere un amic que com diu el rojet ens aviem distanciat un poc pero pèr mi continuava segent amic.comprende que se borre de faller eu senc molt pero nocomparteixc la teva decisio.com molta jent sap ami em pasa una cosa pareguda a pau pero al reves amb sonia.per aixo no comparteixc la teva decisio pero la respete y que sapies que asi tens un amic per el que vuiges.PAU PENSAO BE I FESME CAS I NO FAJES CAP COSA QUE´T PUGES ARREPENTIR(NO ET BORRES DE FALLER).
Anònim ha dit…
eres un payaset, manipulat, i marioneta, i estic molt content de que ten vages ,, FANTASMON
Amic fep ha dit…
Bon dia, per dir alguna cosa...

Be amic, el que tinga que dir-te t'ho dire en persona encara que saps quines seran les meues paraules, en fi, senc molt la teua eixida perque 20 anys son molts, i a mes, eres una persona que s'involucra, pero... la vida pega moltes voltes, i espere que quan el temps fique els "fallers" al seu lloc, podren gaudir de nou de la teua companyia... Gracies per tot amic.

Per cert, dels comentaris realitzats fins ara, un 88% son bones paraules, i sempre que te estar el "anonimus" de torn que sense donar la cara es dedica a insultar, doncs be, gracies a esta "persona" per ensenyar-nos a tots de im... sempre hi han.
unrodabars ha dit…
He estat un poc desconectat i m'acave d'endur una desagradable sorpresa...

Com ha dit l'amic Fep ja m'acomiadaré de tu en privat,ho senc,fallers com tu hi han pocs.
Anònim ha dit…
Jonatan, roget i Pio, crec que igual esteu algo confosos per el motiu de la meua baixa. Crec que encara degueu de tindre el meu tlf, res costa quedar un dia per a esmorzar i xarrar.

anonimous, la teua sinceritat m'afalaga, però si fores la meitat de valent que de sincer guanyaries molt com a persona.

fep i rodabars, no dubteu que ens seguirem veient.
Xuso ha dit…
La sorpresa és gran, llegint aquest article i a més no havia sentit res de rumorologia... i més encara provinent d'un faller 20 anys.

Imagine lo difícil que haurà segut prendre eixa decisió i sols hem queda desitjar-te sort i alabar la força de voluntat.

Els motius cadscú sap els que te. Espere que et vaja be fora de la Falla El Portal i (supose) que tindràs les portes obertes per quan decideixques tornar!!

Un abraç i ja xarrem!
San-vala ha dit…
La veritat es que no savia res i m'acave de quedar flipat!!!!, però tocayo vaja per davant que respecte la teua opinió i l'admire perquè per a tú deu haver sigut molt pesat pendre aquesta decisió, ja que eres un faller dels bons d'ixos que portes la falla al cor i el desvius per la festa fallera al nostre poble cosa que m'has demostrat i segueixes demostrant-ho dia rere dia en l'organització de la Festa d'Agermanats.

Eres una persona valenta que has donat la cara tant a la falla com ací al blog i això es d'admirar, cosa que no fan "tots".

Un abraç i ànims en aquestos moments que han sigut difícils per a tú.
dinarama ha dit…
Pau has pres una decició super dificil,que molt fallers no són capaços de prendre-la,però en fi,espere que siga per a millor.
Ja saps que tens una amiguissima en qui comptar i que no tingues en compter les opinions de la gent perque al fi i al cap,tu tens l'última paraula i saps massa bé el que tens que fer.
En les falles hi ha gent que són més amics que altres, i això es veu i es nota.
Ves tranquil perque ara es quan es veuen els amics de veres.
Un beset.
Anònim ha dit…
Soc Rakel.
Pau has pres una decició super dificil,que molt fallers no són capaços de prendre-la,però en fi,espere que siga per a millor.
Ja saps que tens una amiguissima en qui comptar i que no tingues en compter les opinions de la gent perque al fi i al cap,tu tens l'última paraula i saps massa bé el que tens que fer.
En les falles hi ha gent que són més amics que altres, i això es veu i es nota.
Ves tranquil perque ara es quan es veuen els amics de veres.
Un beset.
dinarama ha dit…
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit…
xaval, supose que es xq la teua parella no es fallera, fesla recapacitar i no te borres, la depresio pot ser molt gran x a tu.
Natalia ha dit…
Anònim, soc la parella de Pau, soc fallera i molt.
unrodabars ha dit…
Molt,molt??

Je,je.

Done fe, molt.....
Anònim ha dit…
Hola amics del Portal.
Encara que sóc d´altra falla i no aguaite gens per ací el motiu ho mereix.
Pau segur que és una desició que t´ha costat molt de prendre, ja que durant 20 anys com a faller d´esta falla hauràs guardat molts bons recors i encara que no sé els motius que t´han pogut dur fins arribar a aquest punt no dubte que hauràs estat pegent-li moltes voltes al capfins arribar a esta conclusió.
Pel que crec t´agraden molt les falles i ahí te poguèrem veure un dels organitzadors d´Agermanats 2007 i supose que mai acabaràs de desvincular-te d´aquest món faller, encara que pot ser el disfrutes des d´altra falla.
Però pensa en tots els comentaris que t´ha escrit tota la gent de la teua falla que t´aprecia i que et tenen com un bon amic i te convide a reflexionar deixant de costat qüestions que de vegades els donem major impotància dela que realment tenen.
A més de guardar en el teu cor aquesta falla recorda que seguirà sent la falla de la teua barriada.
I com bé és sol dir no siga un adéu sinò un fins prompte!!!!!
Anònim ha dit…
...Sambori, cara a la galeria tots sabem quedar molt bé, si ha decidit deixar aquesta falla es per que mes d'un que ha escrit aci no ser tan amic, ara que se'n va es donen compte, no???
Anònim ha dit…
no tinc ganes d'acalorar-me...
Anònim ha dit…
A mi que m'has de dir...
Anònim ha dit…
Pau!!...pero que passa??, bo, els teus motius tindràs. El pendre esta decisió haurà segut super dificil, pero deuen respetarte, i com be ha dit algú abans, ara voràs els amics de veritat.
Be, pues jo, tinc poc que dir-te....que et vaig coneixer mitjantçant, la festa que mes estimem, les falles. L'any passat en Agermanats 2007, ens vaem poder vore, i per agraiment a la teua informació, que ens vaes donar, eixe dia, et vaig regalar una insignia de la meua Falla, t'enrecodes?, pues be, espere que sempre la guardes, i quan la veges, penses: ayyy!!, si també tinc una amiga en Oliva!!!.
Bo, ja saps on pots trobarme si necesites algo. Que sigues molt feliç en la decisició que has pres, i en la teua nova vida.
Bessets, i cuidat molt!!
Anònim ha dit…
HOLA PAU, ESPERE Q ESTA DECISIO NO SIGA X KOSES DE L'AMOR JA Q L'AMOR NO SAPS KUNAT DURA I UNA FALLA LA TINDRAS SEMPRE AMB TU.
DE TOTES MANERES TINDRAS ELS TEUS MOTIUS, ESPERE Q ET VATGA BE EN LA NOVA FALLA Q CREC Q ES SALES NO?

BUENO RES MES Q DIRTE Q ""OLE TUS HUEVOS"""""
UN ABRAÇ.
Anònim ha dit…
sempre sa dit que un pel de figa stira molt.
t'acompanye en el sentiment......
finita ha dit…
Pau soc Finita perdona el meu valensia , pero buscant com apuntarme en el blog a trobat,este puesto aon te diuen coses , yo tambe te dire algo. PAU se que es la teua desicio y la respate , tu eres una persona que tefas de voler y seras feliz aon estiges .U
Un frot abras y un gran bes
FINITA

Entrades populars d'aquest blog

Felicitació amb retard....

Molt al meu pesar....

Escrit d'agraïment de la nostra Fallera Major.