Enguany si....


Com que ahir vos vaig deixar a punt de relatar-vos,sempre baix el meu particular punt de vista,el que va passar al rallye,prenc de nou el blog per a contar-vos, tan singular diumenge.

Jo,que voleu que vos diga,tampoc vos puc contar molt del que va passar,quan em vaig alçar del llit el primer que vaig fer va ser asomar-me a la finestra: ploguent!!!
Li dic la meua dona:deuen d’haver ho suspés,ens ficarem en marxa per a deixar-ho tot a punt i poder eixir cap a les 12,00 h de casa amb els nanos, per a anar al casal.

Com que només era una suposició vam cridar l’amic Fep i ens comenta que ell havia vist eixir el cotxe i que no l’havia vist tornar,”el rallye estava en marxa”.
Canvi de plans però no d’horari, cap a les dotze ens enfilarem cap als porxets,plovia però de manera molt fina, quan aplegarem lo tipic vore un poc els cotxes i buscar el de la nostra falla per recolçar els nostres.

Jo mai he partcipat en açò del Rallye,ni tampoc se com funciona la dinamica aixi que no em preocupe molt del que passa al meu voltant,vaig pegar una miradeta als cotxes i em va cridar l’atenció sobremanera el elefant de la “falla Sucro”,també la carpa de “Bernat Alinyo” i al parlar amb el meu amic Xuso(de l’avda.D’espanaya) em va comentar que havien tingut que desistir de dur el seu cotxe, ja que s’enganxava amb els fils de la llum,una llastima.

Nosaltres enguany per primera vegada en l’historia esta del Rallye, hem segut premiats al cotxe amb un mereixcut 3º premi,m’alegre pel meus companys que se que han treballat de valent per a fer el millor cotxe de l’historia de la falla.

Després al casal, a rebre el cotxe i ficar-lo dins entre tots,de segur que n’erem molts més que quan el traguereu,eh!!amics??



Vos deixe unes fotets i un video de l’entrada de l’animalet de nou dins del casal i altres del dinar.





Ens veiem portalers…

P.D:Si algú vol fer algun escrit més extens,que li fiquem alguna foto,en fi el que vullgau,vos recorde una vegada més el meu mail: rodabars@hotmail.com

Comentaris

Amic fep ha dit…
Enhorabona a tota la gent de la comissio que va estar currant-se, desde messos, el pallasso que va participar com ha vehicle al Rally...

Enhorabona a tota la colla que participa al Rally, i tranquils, algun any guanyarem algun premi en les proves, ara ja esta oberta la porta...

Vos recorde que ja estem agafats en les banderes!!!!!!
Anònim ha dit…
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
San Karrega ha dit…
Enhorabona... la veritat es que entraveu en les meues paperetes el diumenge...

Heu millorat prou i ja voreu com a cada any es torneu més exigent i li dediqueu més feina...

GRan feina... aixó demostra que quan ens proposem en fer alguna cosa, posiblement laportem a bon terme i el premi es la resposta...
Anònim ha dit…
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

Entrades populars d'aquest blog

Felicitació amb retard....

Molt al meu pesar....

Escrit d'agraïment de la nostra Fallera Major.