Samarretes 2010

Hola amics.....

Ja feia temps que no em pasava a escriure res per aci, la veritat es que he anat prou afaenat i tambe, sincerament, quan es perd el costum costa molt tornar a enganxar, en fi coses que pasen.

El motiu de tornar amb tots vosaltres es informar de que ja tinc un disseny definitiu per a les samarretes d'enguany i aquest proper divendres a la reunio decidirem el color i podreu anar apuntant-se. Com ja sabeu es convenient no adormir-se en estes coses, que despres ens agafa el bou i volem tindre-les per a la estrena oficial el dia de les paelles del sindicat.

Enguany a mes d'encarregar-me de fer el disseny de les samarretes, tambe sere jo l'encarregat de apuntar-vos per a triar talles i ficar-vos el nom que desitjeu, aixi que ja sabeu a partir d'aquest proper divendres 22 de Gener comencem amb les samarretes.

Per el moment nomes podreu apuntar-vos divendres a les reunions i diumenges al cau, que es quan jo estare per alli i durant la propera setmana vos dire una fetxa llimit per a agafar encomandes, aixi que aneu passant la veu a la gent que conegau.

Vos espere a partir d'aquest divendres....

Adeu!!!

P.D Perdoneu les faltes d'ortografia pero no em funciona be el teclat.....

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Felicitació amb retard....

Molt al meu pesar....

Escrit d'agraïment de la nostra Fallera Major.