Col.laboració anònima....

Bo amics no se si recordareu que en un article passat vaig donar el meu conter de correu per si algú volia fer una col.laboració amb nosaltres,be doncs han col.laborat. (rodabars@hotmail.com)

És una col.laboració anònima,però no és un desconegut per a molts de nosaltres.
Ell és el conegut per el ciber-espai faller com Pep Cerveró.
Ja tinguérem un fil obert a la nostra web on publicarem,si no recorde mal,la seua primera aparició,HIPOCRESIA FALLERA.


Poc sabem de l'identitat d'este personatge misteriós ,ja que ha volgut permaneixer en l'anonimat,sempre escriu en vers i quasi sempre de les falles.
Ens envia esta volta,com quasi sempre,uns versets amb molt de sentiment junt a unes paraules que ens dedica per la creació del nostre blog.

Ací vos ho deixe:

Estimats fallers de la falla del Portal,sóc fidel seguidor de tots els blogs de Sueca i m'alegre de tindre'n un més per a poder entretindre el meu dia a dia,com a benvinguda vos dedique este verset tot i que no esta creat exclusivament per vosaltres.


Orgull de ser fallers/es

Comença l’espectacle,
desfilen pels carrers
llueixen els seus trajes,
orgull de ser fallers.

Colors en les banderes,
Altiu el estandart,
ahí va la meua falla,
gaudint per la barrià.

Som la festa fallera
som foc,som tradició,
els fallers i les falleres,
omplint-ho tot de color

Que no pare la xaranga
Que la festa ha començat
No pareu que açò s’acaba
I en dos dies Sant Josep!!!


Pep Cerveró


Gracies per col.laborar amb nosaltres Pep.

Comentaris

unrodabars ha dit…
Bo tot i que ja t'he donat les gracies per mail i a l'article,te les done una vegada més,GRACIES PEP!!

Vinga amics de la falla,no costa tant,a més si algú te alguna queixa em pot enviar un mail de manera anònima i el publicarem....
San-vala ha dit…
Que en traguem sang , que la tindre calenta i això que estem en l'época més fredolina de l'any...

Este Pep ens fa recordar amb els seus versos l'olor a pólvora, la calor de la cremada, l'ambient a la xaranga, lo bònic de les presentacions... en definitiva el perquè són fallers.

M'agradaria poder conèixer-lo personalment perquè amb el que escriu estic segur que tindrem moltes coses en comú...
Amic fep ha dit…
Ostia que guai!!!!!

Pep Cervero!!!! Be, a mi tmbe m'agradaria coneixer a este personatge, tot el que he llegit d'ell m'ha paregut molt intens, puc deduir que conforme parlar coneix el mon de la Falla bastant be, encara que avui m'ha deixat un poc descolocat en la seva introduccio, que ha sigut en prosa, i a mes, deduisc que no es de Sueca...
San-vala ha dit…
I per què penses que no es de Sueca?

Va amic deleitamos, com t'has donat conter?
Amic fep ha dit…
No se amic San Vala, es una sensacio que m'ha donat al llegir la seva introduccio, al parlar dels blogs de Sueca... Nosaltres mai diguem aixo dels blogs de Sueca, sino que parlem dels blogs... tu que opines?
Xuso ha dit…
Jo no crec que siga de fora... perquè en ningun lloc de la província es viuen les falles com les vivim ací a Sueca. I ell reflexa eixa intensitat en els seus versos.

Lo de la prosa?? un detall que ha tingut, no se!!!! Els versos espectaculars com sempre, ja fa temps que ens deleïta de ves en quant en una joia d'estes característiques i no estaria de més que algú anara guardant estos poemes, per a una posterior edició... t'animes tu amic fep???

Ara li tindriem que demanar autorització a Pep Cerveró!!!!
San-vala ha dit…
No se amic es pot vore de diferent manera...

Es pot entendre com a blogs de Sueca parlant desde la llunyania o blogs de Sueca parlant de cercania...

Però ara que ho pense pots tindre raó, perquè amb la forma que té d'escriure tant sentimental si fora de Sueca com a mínim diria els "blogs del nostre poble"...

Però altre dubte que tinc es que coneix no sols la festa fallera, sinó la festa fallera al nostre poble, m'he donat conter no sols en aquest article sinó com pots deduir en tots els que escriu, ja que sóc un fidel seguidor de Pep Cerveró...

Amb això arrive a la conclusió de que si no es de Sueca que això no vol dir que descarte que es de Sueca, sera d'algun poble prop de Sueca i coneix les nostres formes de fer festa al poble...
San-vala ha dit…
Je que el Xuso ha aparegut, ja t'han llevat el bomba d'oxigen a la feina?, jejejejeje
Anònim ha dit…
El lloc, sols un detall
una ciutat, un sentiment
en lloc, prop o lluny,
Sueca, sempre al cor i ment.

Per descomptat, un sueca
i com no, pense, que bon faller
molt a prop de vosaltres
ens creuem al carrer.

Guardar meus versos?
gran satisfaccio,
m'alaguen vostres paraules
m'emocione amb els seguidors...
unrodabars ha dit…
Vosaltres no esteu be,veritat?Si el xic escriu en vers no vol dir que en unes linees que ens dedica faja un jeroglific.....lo dit que no esteu be,jo diria q es d sueca i a mes ens coneix al menys d vista.
Amic fep ha dit…
Tu, Sherlock Holmes, Pep Cervero ja ha dit que es de Sueca, i tambe que es faller...

Segur que ens coneix de vista, al menys, perque ha seguit agermanats...

Entrades populars d'aquest blog

Felicitació amb retard....

Molt al meu pesar....

Escrit d'agraïment de la nostra Fallera Major.