Menjem torrons i agafem forces!!!!!

Avui he tingut un vuic i m'he ficat a pensar que fare despres de que pasen els Nadals. Com que tenia un poc de temps m'he decidit a plasmar-ho aci, al nostre blog, per dues raons, primer per saludar-vos de nou i tornar a escriure pels meus fallers (encara que hi han molts que no ho mereixen, un comentari no costa res), despres per anar ficant-vos eixe malestar a la boca del estomac que es sent quan s'arrimen els grans esdeveniments...

Ja ha passat Nadal, els Reis Mags d'Orient han vingut carregats de carbo, perque ens hem portat molt mal, i ara que?

Dissabtes Presentacions. Ja portem dos Presentacions al coll, aquest dissabte la tercera, tenim ahi davant el campionat de basket masculi, i com no, preparats els del Playbacks i el Sainet!!!!

El concurs de Playbacks. Me consta que enguany els nostres fallers s'ho estan currant de valent, assajen quasi tots els dies, doy fe, senc la musica sense parar. Els nanos tambe estan apretant de lo lindo, gracies a eixos encarregats que es mereixen este xicotet reconeixement, aixi que, el dia del Concurs i Mostra, tenim que estar tots al seu costat, trencant-se les mans d'aplaudir i tirant una maneta en tot el que necessiten... aixo es Falla, jo estare alli.

Despres del Playback, el Sainet. El nostre grup de Teatre tambe esta assajant, ara be, no els fa falta, son veterans en la materia i de segur que van a rendir al maxim nivell, sempre o han fet i enguany no te que ser menys. He vist savia nova, pero m'agradaria vore a mes gent involucrada en esta activitat, ja no en el tema de actuacio, sino tambe en ajudar a fer decorats, ha intentar buscar el vestuari..., hi ha molta feina que fer al voltant d'una representacio teatral.

14 de febrer. Dia gran per a la nostra Falla... es la Presentacio de les nostres Falleres Majors i Presidents!!!! Aquest acte tambe porta molta feina, i sera el primer dia que ens vestirem de gala, ens vestirem de fallers i eixirem al carrer per a demostrar el que som i el que volem, els agrade als veins o no, estarem ahi. I si ens tornem a mullar, si algu ens insulta, si volen tancar-nos el Cau, ens denuncien i arreplegen firmes, eixe dia eixirem al carrer, amb la musica, els trons i el colorit, amb la cara ben alta i fent gala del que som... FALLERS!!!!

Estem en febrer, i tenim que anar fent banderetes, per a que no ens agafe el bou... I en febrer, Paelles de la Junta Local i el Rally!!!! Hi ha molta feina al Cau, els encarregats del Rally busquen la col.laboracio dels fallers, a vore si seguim la mateixa linia que el passat any i esta feina es veu recompensada en algun que altre premi.

De seguida comencem el conter enrrere. La Cavalcada del Ninot, tant major com infantil. Ja sabem de que ens anem a disfresar? com disfresem als nanos? Enguany torrem o no torrem? Comprem botifarres o com a tots el pega mal, sols llangonissetes i xoriset... Estes son les preguntes que anirem fent-se molt prompte, i tot aço per a que? Per a trobar-nos en el dia 16 de març, preparant el Sopar de la Fallera Major, pero avans han passat altres coses... Plantada de la Falla, repartida de llibrets, berenar infantil, almorçar infantil i dia del xiquet, despertada klandestina, dinarots de la setmana fallera...

Tabarca ja ha muntat, es la primera gran orquestra que tenim enguany, i quan menys ens donem compter ja hem sopat i ... comencen les Falles!!!!!

Aixi que, despres de menjar-me els torrons, despres d'arreplegar els regals que en van a deixar els Reis (jo me portat molt be enguany, aixi que, el carbo es per a tu), jo intentare dins les meues posibilitats arrimar-me al Cau Faller i ficar el meu xicotet granet d'arena.
Si tots nosaltres, els fallers i falleres de la Falla el Portal, fem el mateix, varis xicotets granets d'arena ens van a convertir en una gran muntanya, que es el que necessita esta festa.

Vas a intentar-ho... jo si!!!!

Comentaris

rocio ha dit…
Si home sí, si la vida no va prou depresa tu encara vas mes, jajaja
Amic fep ha dit…
Rocio... hi ha que llegir entre linies...
karla ha dit…
Es veritat, ara llegint aço, m'he donat conter de que no queda res per a les falles.ara ja ve tot a una!preparats???
rocio ha dit…
si jo ja se el que tu vols dir i el que tu penses, però el tinc que picar un poc, no?
TANIA ha dit…
Aixi es quan menys ens donem conter estarem esperant les festes de l'any 2010.

De totes formes el que hi ha que fer es disfrutarles al maxim que jo l'any passar me les vaig perdre, pero per molt bona causa.
Gemmeta ha dit…
Bon dia!!
Jo també havia contat els díes de festa, els mesos, així que no m'estreses Fep!!!!! que ja no queda res per a no parar... Dios Mio!!!!!

Entrades populars d'aquest blog

Felicitació amb retard....

Molt al meu pesar....

Escrit d'agraïment de la nostra Fallera Major.