Falla,falla.....


Que passa per ací que si no escric jo açò no ho actualitça ningu??


Doncs aci em teniu,davant l'ordinador sense saver que escriure-vos i amb massa coses al cap que no puc contar.

Pegant-li voltes al "nano" o com diria un que jo sé al "ciruelo", només se m'havia ocurrit el titòl :Falla,falla....

A que no sabeu quin significat te la paraula falla??

Que listos sou tots,jo fins a fa exactament tres minuts no tenia ni idea de que volia dir......

Ah! que voleu que vos ho conte....clar tots no ho sabieu.
Alla vas cabàs:

La paraula "falla" deriva del llatí "facula" que significa "antorcha",ara ja ho teniu tots clar ,no? per això s'els diu falla a les falles.
Originariament la paraula es gastava exactament per a referir-se a una "antorcha" i en el temps ha anat evolucionant fins a donar nom a la nostra festa.

Que vos ha paregut??També podem gastar el "blog" per dependre coses noves,fer bo el "dixo" eixe de "nunca te acostarás sin saber una cosa más".
Be amics,hui és dijous però com no sé si demà podre o tindre ganes vos vaig a penjar el escritet.
Ens veiem demà per la reunió........PORTALERS.




Comentaris

Amic fep ha dit…
Nunca te acostaras o te levantaras sin saber una cosa mas...

Esta Rodabars s'ha tornat boig!!!!

El tio es fica a estudiar quan ja es un poquet maueret...

Que gran eres amic, que gran.

Bon dia a totes i tots!!!!! En 7 dies "PRESENTACIO FALLA EL PORTAL"
San-vala ha dit…
Bon dia tots, com diu l'amic que gran eres amor Rodabars.

Una de les teues gran virtuds es traure del no res un bon article i ho acaves de demostrar, a qui li s'ocurreix buscar d'on bè falla a un que li pega masa el sol, jejejejejeje
rocio ha dit…
Clar que si rodabars¡¡
EDUCA-BLOGPORTAL
Jo no ho sabia¡¡

Entrades populars d'aquest blog

Felicitació amb retard....

Molt al meu pesar....

Escrit d'agraïment de la nostra Fallera Major.