Hay alguien ahí??......

Hui és un dia d’estos raros,acabem de passar un pont,comencem una nova setmana,encarem la recta final de l’any,venen els nadals i a mi m’ha pegat per fer un recompte i preguntar si esteu per ací….

Jo sóc una persona a la que totes estes coses d’escriure per escriure,be siga xorrades o coses amb significat em plena,m’agrada…. (com la cançoneta de la casalla.)
Que em fique davant l’ordinador i em senc feliç escriguent per a que demà o l’altre trobeu un entreteniment llegint el que vos he escrit,tinga o no tinga trellat.

Que jo normalment tinc igual so que arre,però(tenia que aplegar este però)des que hem començat amb el blog tinc un dubte,que és el que vos pregunte al títol de l’escrit.

Amics, companys fallers de la falla del Portal: ESTEU AHÍ?

Estem pregonant en el desert? O reialment tenim gent de la falla que ens segueix?
Esta clar que una minoria ens deu de seguir o al menys eixos que heu escrit articles i col.laboracions degueu pegar una miradeta diària,no?

QUE PASSA QUE NO FIQUEU NINGUN COMENTARI??

Entra gent de les altres falles i ens plena de satisfacció i orgull que ho facen a més la majoria són bons amics però el motiu principal de ficar en moviment un blog es que la gent de la nostra falla comente i done la seua opinió del que s’ha escrit.

Perquè a tots ens agrada quan fem un escritet que tinga acceptació i que la gent faja comentaris,que entre al joc,encara que al final s’acabe parlant de lo mal que va el València(que mira que va mal)

I després aquells “Nicks” tan sonors que tenia la nostra web,on esteu??
Els: Primperan,Xaloc 25,mellamanpeligro,mayordomo_real,piusjosep….etc,etc.

On esteu??Ah! que igual no vos mola el blog” o no vos mola el que escrivim……

No tindreu vergonya ,de ficar algun comentari?

Al meu entendre s’han escrit articles amb prou qualitat,dignes de fer al menys un reconeiximent (amb un comentari) a la persona que ha perdut el seu temps omplint aquest blog .

Res que de tota manera ací anem a seguir donant la traita totes les dies,però ja que m’he molestat en preguntar-vos si esteu ahí doncs m’agradaria que contestareu….


HI HA ALGÚ PER AHÍ??

Comentaris

Anònim ha dit…
Que pasa nen!!...

Si jo estic per ací...per cert, he canviat el nick per si te mola més... JAJAJAJJAAJ
unrodabars ha dit…
però si encara estaràs dormint...
M'agrada més XUFARRA-MAN jejeje
Anònim ha dit…
Ei, jo tambe estic per aci, tambe canvie el nick a vore si li agrada este!!!!!!
Anònim ha dit…
Vaja en sóm poquets però graciosets,eh??

Va la gent del Portal si no aparegueu no existiu,vos borrem del cens!!!!jejeje(del blog clar)
Jonatan ha dit…
Ie sereu coxinos, un ratet que vos deixe asoles i es desbarateu.
Bueno per cert com estas passant llista "Presente".
Anònim ha dit…
Es que em feia convio a mi tambè. Ja,ja,ja.
San-vala ha dit…
Jo el meu Nick no el canvie perquè sinó el Mestre s'enfada i jo sóc un Jedai que encara no té autonomía propia, jejejejejeje

Però si estic ací i per al que faça falta amic...

Algú del Portal per ahí????, que escriure no costa diners, ja savem que la gent esta prou xusteta perquè este mes té molt de gasto, però una cosa que no val diners i no ho feu...

Per cert amic Rodacollons molt bè l'article, d'una xorrada traus un bon article, segueix així, es dir no li faces cas al fep i escriu el que tú vullgues, jejejejejejejeje
unrodabars ha dit…
Maaare....

el Fep i jo ens duguem molt be però en certes coses som molt diferents,tenim estils distints....

Per cert la gent del Portal que pareix que se vos ha trencat l'ordinador,no??

Va eixos col.laboradors: Carla,Almu,RickY,Yasmina,Sabata,Blai etc... vull notar que esteu ahi un simple hola,ANIMOOOO!!!
rocio ha dit…
Hola xics¡¡¡
A mi tambe em passa, pocs son els que comenten al blog però despres en el cau si que te parlen dels article,jajajaja
Soc partidaria de deixar un comentari sempre que puc, primer que res per apoyar a l'ARTICULISTA i despres per donar la meua opinio.
Anònim ha dit…
Hola UNRODABARS a tu lo que t'agrada es la mala vida,a que me tires de menos, es que vols que el punxe,ja ja ja.

Jo abans entraba al foro com a PRIMPERAN i ara entre com ..........

Soy TU PESADILLA...

(sense rencor)
unrodabars ha dit…
Home que alegria...al menys ha servit d'algo el escritet,el meu amic PRIMPERAN ha aparegut....

Encantat de tornarte a llegir....per a mi mai hi hague mal rotllo algn xicotet roce,jeje
Anònim ha dit…
Si Si Roce,ja ja ja,,,,,,,,ROSADURA.

Entrades populars d'aquest blog

Felicitació amb retard....

Molt al meu pesar....

Escrit d'agraïment de la nostra Fallera Major.