Anem de Rallye....????

Curva a la derecha,abajo ,curva izquierda a RASSS!!!


No,no soc el Lluis Moya,ni el Carlos Sainz al volant però si que vaig de rallye.


Com ens ha estat ficant l'amic fep amb eixos avisos, al cap de plana,esta setmana els nostres companys han començat amb l'el.laboració del cotxe del Rallye.
M'he decidit a fer este escritet per a recolzar des d'aci als nostres intrèpids companys que any rere any donen el 110% del seu temps lliure per a tindre una digna representació al rallye humoristic.
Tirant la vista enrere, l'any passat conseguiren amb aquell paiaso espectacular,un meritori 3 lloc,la millor clasificació de tota la historia de la falla, al premi del cotxe del rallye.

Aci teniu l'animalet.....




Tot un orgull per a la falla,encara que com ja saveu en aquest tipus de "competicions" lo important es participar, divertir-se i gaudir de un dia més de falles.
Jo tinc el ferm proposit de participar enguany a l'elaboració del cotxe,per unes coses i altres encara no he pogut arrimar-me però com que hem considere un home de paraula,faré el impossible per arrimar-me a tirar una maneta en el que siga menester,ja has anat fep??

Vos deixe amics,lo dit si teniu intenció de participar al Rallye.....bò llegiu lo que fica per ahi dalt que ja m'he cansat d'escriure,ah!! aci teniu el "youtube" que vaig penjar l'any passat del regrés triomfant del nostre Paiaso(que no es l'unic de la falla) que mal que ha acavat pobret,lo efímer de les falles, jeje.



Bò companys ens veiem pel casal......portalers!!!!

BRRRRROMMMM!!!!

Comentaris

Amic fep ha dit…
Ahir vaig baixar i no estave els del Rally, avui tornare a baixar a vore si estan, se que el dilluns estaven creant a la criatura, estaven dissenyant, aixi que, la cosa esta agafant forma...
rocio ha dit…
Que sort, ja teniu una idea en ment, i mans en obra¡¡¡

Gracies per la rapides en penjar el cartell del campionat de truc.
Anònim ha dit…
Mare meua ja va aixo del Rally tb x ahi, jo PARTICIPEEEEEEE!!!!!!!! el dimats acabe els examens, aixi q sense falta jo aquesta semana que be estic ahi tb ajudant en el que puga, ok??? L'any passat el tercer premi ens emportarem enguany te q ser el Primer, aixi q A PER TOTES com en els Play- Backs. Che aquest any tinc molta motivació fallera en aixo q estic en Sueca altra vegada, q ja no m'enrecordava de la olor a polvora q es respira ja en el mes de Gener. Ens vegem al divendres al cau i ja parlarem de tot. Xao Portalers.
Amic fep ha dit…
Molt be AINAT, ja t'has decidit a comentar? Aque no ha sigut dificil? jejejejejejejejeje
Anònim ha dit…
ja me he decidit ja, no es molt dificil la veritat jejeje.
Ara q tinc mes temps comentare mes a sovint,ok???
Amic fep ha dit…
Ok, m'alegre per la teua decissio, sempre es bonic vore nous comentaris i saber que la gent de la Falla entra en el blog, al menys, pensem que, per alguns, fem la feina ben feta...
unrodabars ha dit…
Ole ahi....volem més gent comentant,més,més!!!

T'agafem la paraula AINAT,ja estem ahi!!!

Entrades populars d'aquest blog

Felicitació amb retard....

Molt al meu pesar....

Escrit d'agraïment de la nostra Fallera Major.