La crònica (ara ja va de bò)

Bo amics,com cada dilluns,estem ací de nou encetant setmana per a contar-vos un poc com ens ha anat el cap de setmana per la nostra falla.

Esta setmana ,per a ser sincer,em falten dades per poder fer un article fidel a tot el que ha passat ja que em vaig perdre part de la reunió i el diumenge no vaig anar a dinar al cau.
De la reunió….tornarem a parlar del disfraç,encara que jo ja ho tenia clar,veges si ho tenim clar que ja tenim fins la tela comprada .
Es va parlar també dels problemas que hi hagueren amb la venda d’entrades i la cosa més o menys es va quedar clara.
Només puntualitçar una coseta,m’agradaria que quan es critica qualsevol problema en la falla es pense que el que s’enganya es perque està treballant per nosaltres i no crec que si les coses van eixir malament es fer-ha mal a propòsit,és la meua xicoteta reflexió.

Ah! Ja tenim les camisetas,si algú encara no les ha arreplegat,el divendres imagine s’acavaran de repartir,han quedat prou be,ja sabeu el dissbte a les paelles l’estrena.

Varem parlar també de l’hora d’eixida dels autobusos per a anar als FALLERS D’HONOR…

Ací jo crec que tots degueren quedar prou contents,per a mi ha segut un encert fer ho al cocoban,t’ho donen tot fet,no es molesta al veinat,s’esta més calentet i eixim al menys una volta a l’any del casal per a fer festeta.

Tot un detall per part dels que ho han organitçat donar una floreta a les dones a l’entrada,començavem bé,el menjar per a mi estigue prou bo,no pegarem la gran fartada però et quedaves be ,el vi tambe comentaven que estava molt be i el postre un crepe de nata que a la meua taula hi hague que s’en va menjar tres.

Cava per al brindis(tambe repetirem) i es va passar a fer el acte en si, de cridar als fallers d’honor per a rebre el detallet,després discomòbil i la barra lliure.
Ganes de festa hi havia,la gent va disfrutar prou del ball,altres beguerem més del conter (per a variar) i acavarem agafant aire al parking i donant per concluit els nostres fallers d’honor.

Però reialment el cap de setmana ha estat marcat pel començament oficial de les festes falleres a la nostra localitat amb la cridrà(es diu aixi,no?)


Ahir mateix ens reuniem a la plaça de l’ajuntament per escoltar els missatges de nostre president de la JLF,nostre alcalde (que viu en el 2007 encara,je,je) i la nostra fallera major de Sueca,convidant-nos tots a divertir-nos amb respete i harmonia i agraïnt que un any més entre tots ho hem fet posible.


Ens veiem portalers.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Felicitació amb retard....

Molt al meu pesar....

Escrit d'agraïment de la nostra Fallera Major.